Om föreningen

Brf Regattan 5 (Bodalsvägen 31-39) ligger i idyliska Bodal och består av 53 stycken lägenheter. Föreningen tillhandahåller 15 garageplatser och 13 parkeringsplatser som går att hyra genom en kölista.

Trots att fastigheten är belägen på Lidingö tar det inte lång tid att ta sig in, med bil eller med allmänna kommunikationer, till centrala Stockholm.

I närområdet finns förskolor, grundskolor samt ett utbud av såväl små som stora butiker. Från fastigheten tar det bara någon enstaka minut att promenera till busshållplats och Lidingöbanans station.

Till fastigheten hör en stor, grön, gård/trädgård med möblerad uteplats där föreningens medlemmar och deras eventuella gäster – under sommaren – gärna njuter av en kopp kaffe eller en nygrillad måltid (föreningen har egen grill).

I fastigheten finns också hobbyrum, gillestuga, bastu och biljardrum.